RSS

Latvijai dzimšanas diena

14 Nov

14.novembrī Turku Saieta namā notika LR Proklamēšanas 96.gadadienai veltīts svinīgais koncerts. Viesus laipni sagaidīja un pasākumu vadīja apburošā Saieta nama vadītāja Zaiga Ližbobska.
Pasākumā tika sveikti čaklākie Turku pagasta ļaudis, to skaitā arī 9.klases skolēns Āris Kārklis. Āris ir nopietns un disciplinēts jaunietis, viņš apmeklē arī mūzikas skolu. Tādu mūsdienās nav daudz!
Koncertā uzstājās Jaunsilavas pamatskolas tautas deju kolektīvi un dziedāja vokālie ansambļi. Uz Latvijas kartes koncerta apmeklētāji varēja uzrakstīt, ko viņi dāvinātu Latvijai 100. dzimšanas dienā. Dāvanu bija daudz. Dažas no tām:

Es Latvijai dāvinātu laimi, prieku, sasniegumus un labas domas. ((Dāvis, 5.klase)
Lai Latvijā ir daudz dzīvotāju, un viņi visi ir veseli. (Alise, 5.klase)
Es Latvijai dāvinātu naudu, naudu un vēlreiz naudu. (Rēzija, 5.klase)
Es Latvijai dāvināšu milzīgu torti ar 100 svecītēm. (Kristiāna, 5.klase)
Es Latvijai novēlu laimi un drošību. (Eduards, 5.klase)
Es dāvinātu Pepijas Garzeķes fantāziju, Vinnija Pūka ēdelību un Karlsona asprātību. (Ginta, 5.klase)

Es Latvijai dzimšanas dienā dāvinātu stiprus karavīrus. (Artis, 6.klase)
Latvijai 100.dzimšanas dienā dāvinātu daudz, daudz naudas nabadzīgām ģimenēm, lai viņi varētu sev nopirkt apģērbu un pārtiku! Laimīgu dzimšanas dienu1 (Lāsma, 6.klase)
Lai Latvijā būtu vēl vairāk cilvēku! (Kristiāna, 6.klase)
Vēlos Latvijai 100.dzimšanas dienā dāvināt daudz jaunu ēku ar kulturālām vērtībām un, lai Latvija pastāvētu vēl daudz, daudz gadu! (Anete, 6.klase)
Es Latvijai novēlētu 100.dzimšanas dienā daudz labu cilvēku. (Aleksejs, 6.klase)

Es dāvinātu Latvijai tīru dabu, gudrus cilvēkus, svaigu gaisu. (8.klase)

 
Komentēt

Raksta autors uz 14.11.2014 in Uncategorized

 

Komentēt